Svaka žena ima opsesiju cipelama. Ona koja tvrdi uprotno, ne govori istinu. Tako da ne morate se zabrinuti da li iamte „Keri Bredšo sindrom“ čim se zagledate u neke luksuznije brandirane štiklice. Dobra cipela, dobra torba i kvalitetan parfem su osnovno oružje svake dame. Srećom, i muškarci sve više i češće uviđaju kojika je važnost toga.
Ono što nas sve brine je kako razlikovati pravu, luksuznu, brendiranu obuću od lažnjaka koji nas „vrebaju“ na sve strane. Odgovor na ova pitanja potražili smo u prodavnici obuće Fratelli e amici, jer ako neko stvarno ima stila, taj mora biti iz Italije.
Cena jeste garancija kvaliteta
Ukoliko vam na prvi pogled neka cena zvuči prenisko za brend koji vam se nudi, verovatno ste u pravu. Cene luksuzne obuće su zvučne, ali, recimo, Fratelli e amici, opravdava svoji kvalitet u toj meri da ćete njihovu obuću sa ponosom nositi toliko dugo, da ćete i azboraviti koliko ste je, zaparvo platili. Ono što košta isuviše malo, uz sva sniženja, puposte i akcije, ne može da bude dobro. Ovde apsolutno važi pravilo – koliko para, toliko muzike.
Kvalitet ima cenu
Ukoliko želite da vaša obuća bude udobna, i atraktivna, to mora da košta. Jeftini materijali se vrlo lako prepoznaju i ne dajte da vas prevare. Brend, poput, na pr. Fratelli e amici, nikada neće dozvoliti da svoju dugogodišnju tradiciju i rejting ugrozi plasiranjem luksuzne obuće od pgrešnog, tj. lošeg materijala. Samim tim što je obuća luksuzna, ona mora biti napravljena od najfinijih materijala, koji će opravdati taj brend i potvrditi njegov kvalitet.
Luksuzna obuća podrazumeva luksuzno pakovanje
Koliko god vam nelogično zvučalo, ozbiljni brendovi, koji brinu o svom ugledu, poput Fratelli e amici, mnogo ulažu i u pakovanja, tj ambalažu svojih proizvoda. Raulozi su višestruki – dobro pkovanje doprinosi očuvanju kvaliteta luksuzne obuće (kao i način čuvanja same obuće), zatim, pakovanje predstavlja jednu vrstu sigurne reklame za brend i naposletku, luksuzno pakovanje, doprinosi luksuznom izgledu same obuće. Dakle, brendirana, luksuzna obuća u lošem ili pogrešnom pakovanju je kao lepa devojka u ružnoj garderobi i to je nedopustivo. Iz tog razloga kada vam pakovanje brendirane obuće deluje umnjivo – pogrešno je, rasparno, jeftino, nekvalitetno ili ga uopšte nema, sve su prilike da je reč o nekim lošim kopijama poznatih brendova luksuzne obuće, kao što su Fratelli e amici.
Luksuznu obuću ne može prodavati svako
Kada uđete u radnju i vidite proizvod, od prilike već vrlo jasno možete proceniti o čemu je reč. Bofl roba je na oko vidljiva. Međutim, problem nastaje kada je reč o online kupovini, koja je u poslednje vreme naročito poularna. Naravno da luksuzni brendovi obuće, poput Fratelli e amici u ponudi imaju online prodaju i ona je na vrhunskom nivou. Isti ti brendovi, takođe imaju i mnogo manje distributere koji potpuno legitimno prodaju njihove proizvode.
Ali, ako se dogodi da vam je neki online shop čudan, odnosno da ste nepoverljivi prema onome što je u njihovoj ponudi, najbolje bi bilo d akontaktirate direktno originalnog proizvođača i proverite sa kim je sklopio saradnju. Luksuzne prodavnice obuće kao što je na pr. Fratelli e amici, neće dopustiti da njihov proizvod svako preprodaje.