Svi koji imaju svoj biznis, bio mali ili veliki, kad tad dođu do trenutka kada posao stane i kada se zapitaju šta to može da se uradi kako bi se situacija poboljšala i kako bi se uopšte poslovanje unapredilo. Ako nudite nešto što ima vrednost i korist ljudima, bez obzira na to da li se radi o određenoj usluzi ili proizvodu, sigurno je da će u nekom trenutku doživeti svoj procvat, a do tada treba vredno i kvalitetno raditi. Jedna od važnih stvari jeste reklamiranje i prisutnost svuda, a to se postiže različitim načinima.
Reklamni materijal
Krenimo od osnovnog. Svakom brendu i biznisu potreban je reklamni materijal, kako onaj koji se koristi za poklanjanje klijentima i kupcima, tako i onaj koji druge potencijalne klijente obaveštava o vašem poslovanju i tome šta nudite. TV reklame su, naravno, odličan način da to uradite, ali su i veoma skupe, a postoje i dalje efektni, a daleko jeftiniji načini da to postignete.
Potrebni su vam jarboli za zastave
Ne, ne govorimo o tome da su vam potrebni jarboli za zastave koji će držati zastavu države, već zastavu vašeg brenda i vaših ponuda. Na njih može da se uradi štampa logoa, ponude firme, postojećih akcija, bilo čega što smatrate da je važno da drugi saznaju, a onda se postavljaju jarboli za zastave i na njih jednostavno zastave i kače.
Jarboli za zastave se mogu postaviti svuda, zbog čega su i odlični. Visoko postavljeni, jarboli za zastave nisu dostupni svakome, pa se neće dešavati kao sa posterima da se cepaju i skidaju. Mogu se naći na zgradama, stambenim i poslovnim, nekim banderama, drveću, na prometnim ulicama i delovima grada, u vašoj okolini, čime jarboli za zastave daju mogućnost da najpre svoje mesto obavestite o tome da postojite i da mogu da dobiju potrebnu vrednost koju imate. Time ćete nesumnjivo privući veći broj klijenata i korisnika.
Odlična stvar je ta što jarboli za zastave opstaju, ne menjaju se, izdržljivi su, pa nakon nekog vremena je potrebno da promenite samu zastavu, što znači da vam jarboli za zastave neće kasnije iziskivati dodatne troškove izrade i postavljanja.
Promo materijali
U ovo spada sva moguća štampa, bilo da su to flajeri, vizit-karte, agende, mini kalendari, ali i olovke, pokloni sa imenom vašeg brenda druge vrste, poput privezaka, rokovnika, nekih beležnica, futrola i sličnog. Flajeri su tu da upute nekoga pravo na vas, kao takvi su i dalje odličan način reklamiranja, dok vizit-karte govore o ozbiljnosti vašeg poslovanja.
S druge strane, sav preostali promo materijal koji se izrađuje u vidu poklona koji se dele poslovnim partnerima, klijentima/kupcima ima dvojaku i veoma važnu ulogu. Jedna jeste zadržavanje postojećih klijenata. Poklanjanjem se ostvaruje neka bliskija veza, a iako se ne radi o poklonima visoke vrednosti, oni ipak govore o tome da se brinete o svojim klijentima, što stvara bliskost i potrebu da vam se vrate. Ti pokloni dalje funkcionišu kao besplatna reklama koja ide smesta na mesto i dopušta drugim ljudima da za vas saznaju kroz pozitivna iskustva postojećih klijenata/kupaca, a iskrena reč je neprevaziđen način dobrog poslovanja.