Odabir načina i elemenata koji će podstaći promociju biznisa nije baš tako jednostavno. U zavisnosti od same delatnosti, orijentacije poslovanja ka određenim tržištima, biraju se i prikaldne marketinške aktivnosti. Rokovnici kao vrsta promotivnog materijala su uvek dobrodošli, bez obzira na tip i lokaciju poslovanja.
Raznovrsni Zeppelin reklamni materijali imaju ulogu vernih pratilaca drugim marketinškim alatima, kako bi celokupan nastup na tržištu bio potpun, a saradnja sa svim partnerima i više nego zadovoljavajuća. Rokovnici su jedan način stvaranja kvalitetnog puta ka brendiranju, posebno ukoliko su specijalno dizajnirani i imaju adekvatnu štampu, moćno su sredstvo privlačenja pažnje.
Rokovnici sa štampom privlače pažnju
Iako se u svakodnevnom poslovanju i hvatanju beleški koriste raznovrsne sveske i blokovi, rokovnici su odraz stila, prepoznatljivosti i ozbiljnosti. Mogu biti kreirani od prirodne ili veštačke kože, odnosno uz ojačane ivice i vrhunsku štampu koja će na najbolji način predstaviti kompaniju. Naslovna strana obično ima preslikani logo firme, ali često i kontakt podatke, ilustracije, promotivne i druge prepoznatljive poruke, kao i ostale elemente marketinških načina za stvaranje moćnog utiska u javnosti.
Ono što je veoma važno, jeste da rokovnici imaju kvalitetnu štampu, koja vremenom neće izgubiti svoj sjaj, čak nakon i višemesečnog aktivnog korišćenja i popunjavanja. Svaki tip štampe, bez obzira na boju i dizajn, privući će pogled, čak i kada rokovnici stoje na radnim, kancelarijskim stolovima. Istovremeno, biće vrlo praktični i funkcionalni, zbog čega su uvek poželjan i prikladan poklon za poslovne partnere. Oni će ih dalje koristiti i nositi u svom okruženju, što može stvoriti veću prepoznatljivost i interesovanje javnosti, čak i kada samo primete interesantan logotip.
Rokovnici obezbeđuju kvalitetnu organizaciju vremena i obaveza
Jedna od velikih prednosti koju daju kvalitetni rokovnici, jeste savršena organizacija vremena i obaveza. Moderni rokovnici su istovremeno i notesi za beleženje, ali i planeri za raspored aktivnosti prema danima, odnosno datumima i satnici konkretnih obaveza – događaja, sastanaka i drugih dešavanja od značaja za beleženje. Ono što čini ove male praktične predmete korisnim i kvalitetnim, jeste veliki broj praktičnih detalja, kao što je adresar za beleženje svih bitnih kontakt podataka, zatim raspoloživ prostor za tačno beleženje obaveza prema rasporedu i raznovrsne liste. Nekada to mogu biti rasporedi događaja prema redosledu, prostor za izlistavanje finansija, potreba i mnogo toga drugog.
U velikom broju slučajeva, rokovnici se koriste i za privatne svrhe, ne samo za poslovne prilike. Oni imaju i različite kalendare i njihovo pozicioniranje varira od jednog do drugog modela ovakvog planera. Uz sve što je navedeno, kvalitetni rokovnici imaju i prostor za unošenje ličnih podataka, slobodne strane za kreiranje planova prema danima, ali i ojačanja za stavljanje vizit karti, hemijskih olovaka i drugih korisnih sitnica. Zbog svega navedenog, rokovnici su ne samo odličan promotivni materijal, već i sjajan poklon za svakoga. Mogu biti praktični, dopadljivi, moderni i privlačni svima.
Rokovnici su neizostavan deo svakog biznisa, marketinških alata i promotivnih materijala, ali i korporativnih poklona. Odličan su izbor za darivanje poslovnih saradnika – kupaca, dobavljača, investitora i drugih partnera, ali i kao poklon za dragu osobu. Uz sve što je već navedeno kao prednost, rokovnici su zaduženi za utisak koji će firma ostaviti na okruženje, jer pokazuju stil, ozbiljnost, odgovornost, a često i posvećenost marketingu, detaljima i odnosima s javnošću.